reklama

Žena.cz má nové logo a mění svůj vzhled i obsah

Koncem minulého roku jsme si řekli, že naše Žena zasluhuje více pozornosti a že by jí slušely nové šaty. Vrhli jsme se do práce a ušili pro ni elegantní logo a moderní podobu webových stránek, a obsah jsme pozměnili tak, aby byl nejen praktický, ale i svěží, zábavný a inspirativní. Samozřejmě jsme nezapomněli na to, aby byla krásná také v mobilní verzi. Věříme, že se bude líbit i vám.

Foto: Žena.cz

Magazín Žena.cz se zbavuje Motýla v logu i výrazné fialové barvy. Jediný web vydavatelství Economia zaměřený výlučně na čtenářky prochází výraznou vizuální i obsahovou změnou.

„Chceme se vzdálit od zpravodajských webů a přiblížit se více k lifestylu,“ popisuje záměr šéfredaktorka portálu Zdenka Tomis. V praxi se to nejvíce projeví decentnějším černo‑bílým designem, menším množstvím prvků na stránce, méně „bulvárními“ titulky či většími fotografiemi.

„Chtěli jsme, aby nový web byl co nejjednodušší bez složité struktury. Černé prvky na bílém pozadí ho odlišují od většiny českých ženských webů. Velký důraz také klademe na výběr fotografií, které v novém designu více vyniknou,“ doplňuje vedoucí digitálních magazínů Economie Ondřej Tolar.

Web přináší každý den zajímavosti ze světa módy i ze společnosti, rozhovory s osobnostmi či obrazové reportáže. Klíčovými rubrikami jsou Zdraví, Vztahy, Kariéra a Rodina. Účelem změny má být posílení čtenářské základny a zejména její věrnosti. „Jsme ryze ženský magazín a chceme dát ženám důvod, aby se k nám pravidelně a rády vracely,“ dodává šéfredaktorka.

Magazín Žena.cz vznikl v roce 2001 a nyní prošel teprve druhým redesignem. Vedle verze pro stolní počítače a tablety konečně vznikl i web uzpůsobený pro mobilní telefony.

"Nová Žena.cz běží na moderním publikačním systému, který vydavatelství Economia používá například pro vlajkovou loď Aktuálně.cz nebo pro správu úvodní stránky portálu Centrum.cz. To nám umožní realizaci obsahových vertikál - tedy jednoduché provázání obsahu napříč našimi stránkami," doplňuje za produktové oddělení Economie Oskar Stierand. "Vývojáři také budou nově pracovat na pouze jednom redakčním systému a tím získáme prostor pro implementaci více moderních technologií a nástrojů. Novou Žena.cz jsme zároveň připravili tak, aby se dobře četla a ovládala i na displejích s vysokým rozlišením. Žena.cz je navíc jedním z prvních velkých magazínu na českém internetu, který je zabezpečený pomocí HTTPS."

Podle měření Netmonitoru navštívilo portál Žena.cz v únoru 551 tisíc uživatelek z PC. Z mobilních telefonů to bylo 141 tisíc uživatelek, z tabletů 96 tisíc. V kategorii webových magazínů pro ženy ho tato čísla řadí na páté místo.

Lockdown je jediná šance. To, k čemu směřujeme, je smutné a tragické, říká Levínský | Video: Martin Veselovský
reklama
reklama
reklama