reklama
 

Zaplňte díru na trhu a uspějete! Jak na to?

Na trhu uspějete snáz, pokud nabídnete produkt, který zde stále není zastoupen a který uspokojí dosud nenaplněné potřeby zákazníků. Jak ale přesvědčit mateřskou firmu, aby Vám dala důvěru, byť dosud nemáte s podnikáním zkušenost?

Foto: Profimedia.cz

Na trhu uspějete snáz, pokud nabídnete produkt, který zde stále není zastoupen a který uspokojí dosud nenaplněné potřeby zákazníků. Jak ale přesvědčit mateřskou firmu, aby vám dala důvěru, byť dosud nemáte s podnikáním zkušenost?

Ačkoliv se nabídka v českých a moravských obchodech za poslední roky výrazně rozšířila, stále tu chybí velké množství značek, ať již obuvnických, oděvních, kosmetických, ale i z oblasti vybavení domácnosti či dalších doplňků. Nejde přitom jen o značky, ale i o specifické typy produktů. To přináší řadu šancí, jak vyjít vstříc touhám určitých skupin zákazníků a zákaznic a najít pozici, v níž můžete konkurovat již zavedeným firmám. Jen je třeba vždy zvážit, nakolik daný výrobek opravdu zaplní mezeru na trhu a jak velká bude poptávka. A také, jak velká je skupina lidí, kteří mohou o váš produkt stát.

Uspěla i bez zkušeností!

Jednou z těch, jimž se podařilo uspět na trhu díky tomu, že na něj přinesla něco nového, je Iveta Voltrová, jejíž společnost Magnum je výhradním dovozcem produktů na nehty Nail Tek. Ty dnes dodává do desítek salonů po celé České republice a zároveň provozuje i vlastní e-shop. Rozhodnutí dovážet značku přitom pro ni znamenalo opustit stávající profesi učitelky a pustit se do podnikání, s nímž dosud neměla zkušenost. Přesto se jí podařilo zástupce americké firmy přesvědčit.

Chcete se dozvědět více o projektu Život nápadům?

Musíte jet naplno!

„Byla jsem překvapená, že jsem byla úspěšná, protože jsem nebyla první, s kým jednali. Měli možnost spolupracovat s velkoobchody, které už na trhu v České republice působí. Jejich zkušenosti ale byly takové, že pokud velký obchod přidává zboží k už stávajícímu sortimentu, prodejce nemá takovou motivaci k salonnímu prodeji, což pro ně byla priorita. Chtěli také proškolit salóny, aby se značkou pracovaly tak, jak se má. Moje nabídka tak splňovala jejich požadavek," říká Iveta Voltrová a dodává: „Protože budování trhu není jednoduché, vyžaduje to na začátku hodně práce a času. Člověk se tomu musí věnovat úplně naplno."

Více rad a postřehů se dozvíte ZDE!

 

 

Kim Kardashian a holý pupík Emily Ratajkowski. Začíná oscarová afterparty | Video: Reuters
reklama
reklama
reklama