reklama

Jak si vybrat ideální parfém?

Nikdo nechce ve společnosti zapáchat a dvojnásob to platí pro něžnější pohlaví. A právě z toho důvodu používáme krom jiného i rozličné parfémy.

Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Žena.cz neovlivňuje jeho obsah a není jeho autorem.
Foto: komerční článek

Ne všechny jsou však natolik dobré, aby bylo vhodné je používat na veřejnosti. Vždy je proto lepší nakupovat spíše osvědčenější značky, které bývají zárukou vyšší kvality.

Správná vůně

Doporučit někomu vhodnou vůni není vůbec jednoduché. Každý člověk má totiž trochu jiné představy. Někdo dává přednost spíše květinovému aroma, další zase preferují třeba orientální či ovocné vůně. Podle těchto parametrů je pak snadnější zvolit si svůj vysněný parfém.

Samozřejmě je možné parfémy kupovat i prostřednictvím internetových prodejců, ovšem to jen v případě, že už víme, co přesně pořizujeme. Zcela nový nevyzkoušený parfém je lepší nejprve otestovat, a až následně zvážit jeho koupi. V takových případech je rozumnější nakupovat v kamenné prodejně.

Vhodné složení

Parfém dělají přísady a ty je nezbytné před koupí prozkoumat. Jednotlivé prvky mohou být dokonalé, avšak ne pro každého. V současné době chodí po světě stále více alergiků a mnozí jsou vůči některým parfémovým přísadám citlivější.

Pupínky však mohou člověku naskočit i po aplikaci čistě syntetického parfému. I v něm se totiž mohou nacházet látky, jež dokáží působit na pokožce rozličné vyrážky.

Trvanlivost

Parfémy bychom si měli vybírat i podle jejich trvanlivosti. Nejde o žádnou maličkost. Je totiž velký rozdíl, když vůně vyčichne už během hodiny či až za půl dne. Delší trvanlivost mají hlavně kvalitnější, a tím pádem i cenově náročnější modely. Na druhou stranu je pravda, že dražší parfémy mnohem déle vydrží a nemusí se tudíž tak často dokupovat.

I když jsou pro někoho ceny kvalitnějších parfémů běžně přes čáru, není problém si počkat na tu správnou chvilku a svou vysněnou vůni si pořídit v pořádné slevě, například v rámci akce Black Friday v Notino.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama