Designové kočárky – nový trend módního světa
Stylové dětské zboží slavilo úspěch na pražském týdnu módy.
Výlet mezi planety, třpytivé Japonsko i okřídlená extravagance - závěr 5. ročníku největšího tuzemského svátku módy Mercedes Benz Prague FashionWeek překvapil netradiční výstavou zaměřenou na stávající i nastávající rodiče. Lifestylový výrobce dětského zboží CYBEX slavnostně představil své nejnovější módní kolekce kočárků, autosedaček a dětských nosítek.
"Kočárek již dávno není jen užitným předmětem. Pro stylového rodiče je vyjádřením osobnosti stejně jako ikonická kabelka či kvalitní hodinky," promluvil k hostům společenské události výkonný viceprezident pro mezinárodní obchod Ruben Baumann. Požadavky rodičů na dětskou výbavu se totiž za posledních několik let radikálně změnily. Intuitivní ovládání a maximální bezpečnost jdou ruku v ruce s neustále sílícím tlakem na originální design.
CYBEX proto vsadil na spolupráci s předními módními návrháři a vytvořil strhující kolekce, které nenechají nikoho bez reakce. Hipsterští andělíčci poletující mezi zlatými křídly z dílny extravagantního návrháře JeremyhoScotta, hravá vesmírná kolekce mladičké vycházející hvězdy módního světa, ukrajinské návrhářky Anny K, a elegantní stříbřitá řada zdobená japonskými kapříky Koi - tři unikátní kolekce kombinující fantastický design s praktickou funkčností v maximálně bezpečných výrobcích.
V záři reflektorů sledovala jedinečnou výstavu i hvězda módního průmyslu Beata Rajská, slavný hokejista Patrik Eliáš či herec Miroslav Etzler, který se brzy dočká čtvrtého potomka.
Netradiční propojení výrobce dětského sortimentu s uznávanou módní událostí vysvětlil Baumann závěrem akce. "Ulice se stává přehlídkovým molem, na kterém obyvatelé světových metropolí prostřednictvím módy vyjadřují své názory i životní postoj. Propojení s pražským týdnem módy tak pro nás bylo ideální příležitostí, jak představit dětské zboží jako módní doplněk i českým rodičům." Možná se tak již brzy dočkáme záplavy hravého designu i v ulicích našich měst.