reklama

David Beckham se stal globálním ambasadorem čínské značky AliExpress

David Beckham byl nejen výjimečným fotbalistou, ale je také velmi nadaným obchodníkem. Své podnikatelské aktivity nyní rozšířil o spolupráci s čínským zásilkovým gigantem.

Foto: Reuters

Čínská platforma pro internetový prodej AliExpress se dohodla s bývalým kapitánem anglické fotbalové reprezentace Davidem Beckhamem, že bude působit jako globální ambasador její značky. Firma o tom dnes informovala v tiskové zprávě. Doufá, že jí tento krok pomůže v zahraniční expanzi.

Společnost AliExpress je součástí čínské skupiny Alibaba. Ta nyní razantně investuje do rozšiřování zahraničních tržeb kvůli zpomalování domácí poptávky, uvedla agentura Reuters.

Divize AliExpress už v březnu oznámila, že podepsala smlouvu o sponzorování letošního mistrovství Evropy ve fotbalu, které se bude konat v Německu. Dnes uvedla, že Beckham bude tváří její reklamní kampaně spojené s tímto turnajem.

Na zahraniční expanzi nyní pracují také další čínské internetové obchody, například firmy Temu a Shein. Reklamní spot společnosti Temu se letos druhým rokem za sebou objevil na finále ligy amerického fotbalu Super Bowl.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama