reklama
 

Nejméně kalorické ovoce a zelenina: Po čem rozhodně nepřiberete

Pokud se snažíte zhubnout nějaké to kilo, možná víc než obvykle dbáte na vyvážené stravování. Vaší snahou by mělo být snížení kalorického příjmu, zvýšení jeho výdeje, ale také pocit běžného zasycení. Jaké ovoce si můžete vrchovatě dopřávat i v období redukce? A která zelenina má nejméně kalorií?

Prohlédnout grafiku
Foto: iStock

Během redukčního jídelníčku bývá naší snahou omezit příjem "rychlých" sacharidů, zvýšit příjem bílkovin a nezapomínat ani na zdravé tuky. Krom toho je třeba pravidelně doplňovat potřebné vitaminy a minerální látky. 

Ovoce a zelenina by měly být samozřejmou součástí běžného jídelníčku, o tom redukčním to platí dvojnásob. V tomto období byste měli jejich příjem znásobit, protože právě zelenina (a v menší míře ovoce) vám prokážou velmi dobrou službu. Tyto potraviny zasytí, doplní často chybějící vlákninu, vitaminy a zpravidla nebývají ani příliš kalorické. Některé dokonce obsahují tak málo energie, že si je můžete dopřávat vrchovatě.

Ovoce a zeleninu s opravdu nízkou kalorickou hodnotou najdete v naší grafice.

Mohlo by vás zajímat

reklama
reklama