Reklama
Reklama

Menstruace vs. sport? Už ne! Česká značka Snuggs se spojila se světovou superligou

Česká značka menstruačního prádla Snuggs navázala partnerství s ženským fotbalovým týmem Manchester City, čímž se stala první globální značkou menstruačního prádla, která oficiálně spolupracuje s profesionálním fotbalovým klubem.

Alex Greenwood pro Snuggs
Alex Greenwood pro SnuggsFoto: Snuggs
Alex Greenwood pro Snuggs
Alex Greenwood pro SnuggsFoto: Snuggs
Daniela Straková
Daniela Straková

„Ženský fotbal zažívá nebývalý růst díky investicím, větším návštěvám, vyprodaným stadionům a rostoucí celosvětové pozornosti,“ komentuje novou spolupráci zakladatelka značky Snuggs Linda Šejdová pro magazín Forbes.

Reklama

V rámci partnerství vznikla speciální kolekce menstruačních kalhotek ve třech designech – klasický, brief a brazilský střih – ve velikostech od XXS po 4XL. Tváří této kolekce se stala kapitánka Manchester City Alex Greenwoodová.

„Menstruace bude vnímána jako součást sportu, o které se otevřeně mluví. Je to zajímavý faktor hry, přípravy a optimalizace výkonu,“ upozorňuje dál Šejdová na vizi, kterou má tato spolupráce přinést. „Chtěli bychom, aby hráčky všech věkových kategorií měly produkt, na který se mohou spolehnout a budou se v něm cítit dobře.“

Reklama

Součástí této iniciativy má být také vzdělávací program pro dívčí akademii Manchester City. Ten má zahrnovat i bezplatnou distribuci menstruačního prádla mladým talentům. „Naše partnerství přináší další evoluci a poskytuje ženám přístup k moderním produktům péče během menstruace, které jim dávají nejlepší podporu na hřišti i mimo něj,“ dodala k tomu Šejdová.

Představa spolupráce se začala rýsovat v představách Šejdové již před třemi lety, kdy se přestěhovala do Londýna spolu s dalším zakladatelem značky, Tomášem Zahradníkem. V tom čase Anglie na tomto poli slavila nemalé sportovní úspěchy. „Na finále jsme byli v hospodě, která byla narvaná fanoušky všeho druhu – muži, ženy, malé holky v dresech svých oblíbených hráček, mámy s dětmi. Druhý den přijely vítězné fotbalistky na úplně narvané Trafalgar Square, jako když hokejisté přijedou na Staromák se zlatem,“ vzpomíná Šejdová dojatě.

Ženskou ligu, která jí učarovala, se tak rozhodla podpořit. „Chtěli jsme tím, co děláme, ještě více pomoci a růst ženského fotbalu urychlit. A to skrz spolupráci s top klubem, se kterým uděláme osvětu ženskému fotbalu, nabídneme řešení pro menstruaci během sportu a ještě podpoříme mladé hráčky.“ Volba padla na úspěšný klub Manchester City. „Mají rozmanitý tým z celého světa, budují tréninkové zázemí čistě pro ženy a mladé holky v akademii, mají krásný stadion pouze pro ženy. Pochopili příležitost spojit se s námi a společně to posunout dál. Velkou roli taky hrál zájem kapitánky klubu, vítězky z Eura 2022 a jedné z nejlepších britských obránkyň Alex Greenwoodové, která se stala ambasadorkou Snuggs. To je obrovský ,statement‘, že se taková osobnost k tématu přihlásí,“ pochvaluje si Šejdová.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama