reklama

Jakým dárkem se nás muži nejčastěji snaží ohromit na Valentýna?

Den lásky se blíží a muži už (snad!) ví, co nám pořídí. Čím se nás s velkou pravděpodobností pokusí získat?

Foto: iStock

Už v úvodu vás milé dámy asi zklameme - velké překvapení totiž nečekejte. Muži, kteří kupují dárky přes internet, tradičně volí nejčastěji parfémy a dámské prádlo.

"Polovina lidí, kteří vybírají parfémy, volí menší objem lahvičky mezi 50 až 100 mililitry. A možná i proto do něj jsou ochotni investovat vyšší částku - třetina jich vybírá v ceně od 1000 korun výše. Samozřejmě, že nejdůležitější je značka. Mezi top třemi se dlouhodobě drží Hugo Boss, Calvin Klein a Agent Provocateur," říká Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.

Za erotikou ve středu

Pokud pomineme parfémy a květiny, pozornost mužů se soustředí na výběr dárku z oblasti erotiky a sexu. Ať už jde o spodní prádlo nebo nějakou nápaditou sexuální pomůcku. "Poměrně zajímavé je, že v kategorii erotika vyhledávají muži zboží nejčastěji uprostřed týdne - tedy ve středu. Naopak nejméně v pátek. S přehledem nejpopulárnější je dámské prádlo. Patří mu v této oblasti 87 procent veškerého zájmu," říká Šmíd.

Krásným spodním prádlem, dávají muži vlastně dárek i sami sobě. Vždyť co ozdobí ženu více než krajkové či hedvábné spodní prádlo. Hlavní roli pro muže při výběru hraje barva. "Zdaleka největší oblibě se těší spodní prádlo v černém provedení, které vyhledávají čtyři lidé z deseti. Hned za ní je smyslná červená a nevinná bílá. Ty hledá pětina z těch, kteří o valentýnském týdnu hledají dárek v této kategorii," dodává manažer.

Cena v tomto případě nehraje významnou roli. Pokud už se lidé o nákupu rozhodují, řídí se spíše vlastním vkusem a také servisem e-shopu. To znamená, že je důležité, zda je zboží dostupné nebo jak rychle jej umí obchod doručit.

Perlička na závěr

Valentýn přeje zamilovaným, to už Češi zjistili. A doufají, že hezkým dárkem večer neskončí. Rádi by se svou drahou polovičkou užili i sex, a tak na tento svátek nakupují i kondomy.

Ti, jimž stud brání zajít do obchodu, volí pohodlný nákup 'horkého zboží' přes internet. Zájem o kondomy o valentýnském týdnu strmě roste (až o 30 procent). A nakupující zde přemýšlí velmi pragmaticky, vybírají podle počtu kusů v balení a jejich velikosti (27 procent) a samozřejmě důležitou roli hraje také dostupnost zboží po objednání.

"Jsem rád, že se toho Iveta nedožila." Seriál o Bartošové to od blízkých schytal | Video: Michaela Lišková
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama