reklama

Slevy jsou stále důležitější, věrnost řetězcům neznáme

Monitoring z Aktuálně.cz pro deník Insider

Praha - Zavedené představy o nákupních zvyklostech Čechů boří nový průzkum, který mezi 1300 domácnostmi provedla společnost Česká distribuční - největší distributor reklamních letáků v ČR.

Ukazuje, že pravidelný větší nákup podnikají Češi obvykle před už víkendem. Tedy ve čtvrtek a v pátek. Dosud se často tvrdilo, že čas pro týdenní nákupy je o víkendu. Za takový pravidelný větší nákup pak průměrný Čech obvykle zaplatí méně než 500 korun. Z výsledků také vyplývá, že většina lidí nemá svůj oblíbený obchod nebo řetězec. "Průzkum ukázal, že lidé se slevovými nabídkami nechají ovlivnit více než kdy dříve, a to jak při výběru produktů, tak při výběru obchodu," řekl ředitel společnosti Petr Sikora.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Hledáte slevy?

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama