reklama
 

Pavlína Němcová: Jak souvisejí víno, peníze a děti?

Hodně úzce. Úspěšná topmodelka, herečka a právnička v jedné osobě dostala lukrativní nabídku stát se tváří luxusní vinotéky Vino e Cuore. Díky tomu se jí podařilo vybrat nemalé peníze pro svůj právě založený nadační fond Chance Pavlíny Němcové.

Pavlína Němcová
Pavlína Němcová | Foto: idmedia.cz

Hodně úzce. Úspěšná topmodelka, herečka a právnička v jedné osobě dostala lukrativní nabídku stát se tváří luxusní vinotéky Vino e Cuore. Díky tomu se jí podařilo vybrat nemalé peníze pro svůj právě založený nadační fond Chance Pavlíny Němcové.

„Život a osud byl ke mně štědrý, a já bych proto chtěla přispět a pomoci těm, kteří neměli takové štěstí. Šance je o tom, pomoci dětem z dětských domovů objevit a rozvinout svůj talent," komentuje Pavlína Němcová vznik nadace.

Úspěch hned napoprvé

Právě pro ni vybrala hned na první akci 150 000 Kč. Tuto úctyhodnou částku se Pavlíně podařilo vydražit za láhev exkluzivního italského vína Gaja Barbaresco, které je nejen v Itálii vnímáno jako jedno z nejlepších. Vydražené víno bylo navíc pro ČR historicky symbolický ročník 1989.

Zlomový rok i ročník

„Rok 89 pro mě byl zlomový po všech stránkách. Je to rok, kdy jsem vyjela poprvé z ČR zkusit štěstí v modelingu. A dnes před sebou mám stejný ročník fantastického vína Gaja, který pomůže změnit životy sociálně znevýhodněným dětem z dětských domovů," říká modelka.

Srdce na pravém místě

Víno Pavlíně věnovala společnost Vino e Cuore (italsky Víno a srdce). Na slavnostním představení vín bylo vidět, že nabídka Pavlínu zahřála u srdce.  „Je mi ctí stát se tváří exkluzivní značky, která má srdce dokonce i v názvu. Spojení s poselstvím nadačního fondu pro mě má i hezký symbolický význam, protože pouze lidé se srdcem na správném místě jsou schopni pomáhat jiným," uzavřela.

Dcera Madonny se při natáčení reklamy svlékla donaha. Klip propaguje rozmanitost | Video: Desigual
reklama
reklama
reklama