reklama
 

Nejlepší práce je být máma: Videa, která opravdu dojmou

Je v nich všechno - něha, obětavost, strach o dítě, péče a nekonečná láska. Probudí dítě, udělají snídani, odvezou ho do školy. Bdí na ním, ošetří rány a vyperou. Ta nejtěžší práce je pro ně zároveň tou nejlepší: Být mámou...

Foto: Isifa/Thinkstock

Je v nich všechno: něha, obětavost, strach o dítě, péče a nekonečná láska.

Probudí dítě, udělají snídani, odvezou ho do školy. Po tréninku ošetří rány a vyperou. Bdí nad ním, když běhá venku, doprovázejí ho na závody. Ta nejtěžší práce je pro ně zároveň tou nejlepší: Být mámou...

Děkuji, maminko

Kampaň s názvem Děkuji, maminko se zaměřila na matky olympioniků, ale také na úplně obyčejné mámy. Východiskem se pro ni stalo zjištění, že právě maminky jsou pro své děti nejlepší podporou a motivací.

Doporučujeme: Nejlepší videoreklamy s dětmi - dojmou a pobaví

Inspirují, chrání a organizují. Bez nich by nebyli ani olympijští vítězové. A právě na to vsadila společnost Procter & Gamble v klipu Best Job (nejlepší práce). Video z roku 2012 shlédlo na YouTube už víc jak 19 miliónů uživatelů.

Akce Děkuji maminko bude vrcholit během Zimních olympijských her v Soči. Jednou z tváří probíhající kampaně je také Eva Sáblíková, maminka fenomenální rychlobruslařky Martiny Sáblíkové. 

Pády posílí...

Staví na nohy batole při pokusech o první krůčky. Zvedají prcka, který uklouzne na bruslích, lyžích, snowboardu. Prožívají s dítětem všechny jeho úspěchy i neúspěchy. Fandí, když vyhrává, utěšují ho, když prohrává, podporují v těžkých chvílích, třeba při zranění nebo sporech v týmu.

Další klip na podobné téma uvedl Procter & Gamble měsíc před zahájením Zimních olympijských her v Soči. Jmenuje se Pomozte jim se zvednout - a je snad ještě dojemnější... „Naučila jsi mě, že pády posílí. Dala jsi mi kuráž začít znovu. Díky mami!" Tak zní jeho motto.

Kromě podpory prostřednictvím videa nabízí P&G matkám v Soči také Domov mimo domov. V rámci projektu nazvaného Family Home vznikne v olympijském parku zázemí pro rodiny sportovců. Značky jako Pantene, Max Factor a Gillette v něm budou nabízet kosmetické a kadeřnické služby maminkám, značka Pampers pak poskytne přebalovací koutky pro malé děti.

Jako součást kampaně pro Soči bude společnost i nadále pokračovat v podpoře maminek a sportovců z celého světa prostřednictvím 28 videí na téma "Jak vychovat olympionika". Videa můžete zhlédnout na oficiální YouTube kanálu Procter & Gamble.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:

Videa: Co rozesměje mimino? Trhání papíru a chrochtání!

Kakat! Já chci kakat! aneb Trápení na ho...

Ten chlap je divnej... Kdy od něj dát ruce pryč?


Dokonalý střih, mistrovský potisk, andělský průstřih. To jsou nekrásnější róby z Emmy | Video: Associated Press
reklama
reklama
reklama