reklama

Obchodní značka George Best

Jon Holmes, šéf agentury SFX, která se specializuje na sportovní marketing a britskou kopanou říká:

"Hráči jako George Best jsou pro budování obchodní sportovní značky fotbalového klubu důležití. Přes ně se lidé identifikují s týmem. To neplatí pro všechny hráče, ale jen pro ty, kteří mají svůj silný životní příběh a navíc jsou špičkoví sportovci. U George Besta bylo ale potřeba řešit i tu fázi, kdy jeho život nabral už ne tak příkladný směr a značce už nepomáhal. Ale i v takové chvíli je potřeba se sportovcem pracovat už jen proto, že v Británii je Best stále legendou."

Phil Carling, který se specializuje na fotbalový marketing v agentuře Octagon CSI na pražské konferenci Sport Marketing uvedl: "Minulost i současnost hráčských hvězd dodává fanouškům lesk a touhu po spojení se značkou."

"Jsem rád, že se toho Iveta nedožila." Seriál o Bartošové to od blízkých schytal | Video: Michaela Lišková
reklama
reklama
reklama