Žena.cz
Módní návrat Carrie Bradshaw? V nové kampani Sarah Jessica Parker neví, co na sebe










Kdo by hledal původně excentrický vkus Carrie Bradshow, možná by zůstal trochu zklamán. Neznamená to ovšem, že by Parker nebyla oblečená dostatečně trendy, naopak, v kampani vynese hned několik zajímavých a působivých kousků.
Foto: Zalando
Experimenty ze seriálu zpřed dvaceti let ovšem ve spotu chybí, ale možná je to i lepší. Outfity z pokračování A jak to bylo dál… připomínají spíš čistý chaos, ačkoli na ně dohlíží Patricia Field, stylistka, kterou Sex ve městě proslavil. Samozřejmě, styl Carrie a samotné Sarah Jessicy Parker jsou dvě odlišné věci, ačkoli tento případ je poněkud specifický. Herečka získala svého času status módní ikony zejména díky postavě módou posedlé sloupkařky. Ta ovšem v pokračování seriálu trochu ztrácí dech. Oproti tomu styling Sarah Jessicy je v kampani pro Zalando zralejší, uhlazenější a působí slušivě.


Kampaň oslavuje osobní styl, spontánní projev a radost ze sebevyjádření. Byli do ní obsazeni Sarah Jessica Parker a italský zpěvák Mahmood. Tato kampaň navazuje na nově upravenou strategii Zalanda, kde se klade důraz na posilování sebevědomí zákazníků v jejich módních rozhodnutích.
„Výběr outfitu je jako vyprávění příběhu o tom, kdo jste,“ říká ke kampani Sarah Jessica Parker. „Někdy je to úplně přirozené, jindy to vyžaduje trochu víc přemýšlení. Ale je krásné, jak tato kampaň Zalanda oslavuje každodenní rituál, který máme všichni společný. A co je nejdůležitější – neexistují špatné volby.“
Foto: Zalando


„Na pódiu jsem nosil odvážné outfity, ale i já si někdy říkám ‚Co si vezmu na sebe?‘, když nestíhám na kávu s přáteli. Tato kampaň je pro každého, kdo někdy stál před zrcadlem a třikrát změnil názor, než vyšel z domu,“ říká Mahmood ke kampani, kterou Zalando navazuje také spolupráci se značkou Vans.
Foto: Zalando


Výběr outfitu není jen o oblékání – je to každodenní okamžik sebevyjádření. Každý kousek oblečení, který si zvolíme, odráží naši osobnost, náladu i to, jak chceme působit na okolí. Někdy si vybereme outfit intuitivně, jindy o něm přemýšlíme déle, protože nám záleží na tom, jak se budeme cítit v průběhu dne. Je to způsob, jak vyprávět svůj příběh beze slov a dodat si sebevědomí. Móda je hra, ve které neexistují špatné volby – jen ty, které nejlépe vystihnou naši momentální energii.
Foto: Zalando
Reklama







