reklama
 

Česká vizážistka hvězd vymyslela produkt, na kterém budete mít závislost

Margita Skřenková líčí takové osobnosti jako jsou například Jitka Schneiderová, Monika Bagárová, Dara Rolins, pracuje i pro newyorský fashion week. Nyní si s kamarádkou aromaterapeutkou Janou Hanulíkovou Lošťákovou založily značku, která má za cíl povzbudit vaší krásu i náladu.

Foto: archiv ROSA aromatherapy

ROSA aromatherapy je na světě jen 14 dnů, ale už teď má řady fanoušků. Většina z nich jsou celebrity a módní i kosmetičtí experti.

Obličejová mlha je prvním produktem, který tato dvojice kamarádek uvedla. Už teď ji testuje řada hvězd, z nich se mnohé z nich přiznávájí k závislosti. Na vůni i šťavnatém vzhledu pleti, který tato obličejová mlha umí navodit.

Margita Skřenková je také lokální ambasadorkou pro značku Maybelline, líčila také přehlídky newyorského fashion weeku a s obličejovými mlhami často pracovala. Do svého vlastního projektu se ale pustila proto, že jí chyběl produkt, který by pracoval nejen s tváří, ale i s našimi emocemi. Spojila se s kamarádkou Janou Hanulíkovou Lošťákovou a dva roky vyvíjely svou značku. Výsledkem je záležitost, kterou můžete používat pořád. Ráno připraví tvář na líčení, odpoledne hydratují a osvěží unavenou pleť, večer zklidní.

"Žiju velmi hekticky. Starám se o desetiletou dceru, líčím pro módní časopisy, své klienty, pracuji na různých projektech (naposledy se například podílela na vytváření účesů v taneční soutěži Stardance, pozn. redakce). Jana má tři malé děti, kariéru. Potřebujeme okamžik, kdy se za den aspoň na pár vteřin zastavíme a můžeme se nadechnout té krásné vůně," vysvětluje Margita.

Vybrat si můžete z dvou obličejových vod: Rosa 01 je povzbudivá díky pomeranči, mátě, ylan-ylangu, rozmarýnu a tymiánu. Rosa 03 vás zklidní a sejme tíhu akutního stresu za pomoci levandule, bergamotu a geránia. Celkem je produktů jen 1000 a díky zájmu, který značka okamžitě vzbudila na sociálních sítích, je možné, že se po nich jen zapráší.

Flakon a krabička, který svými ilustracemi ozdobila šperkařka Janja Prokić se také může snadno stát sběratelskou záležitostí. Vypadá to, že jít si za svým snem a vytrvale pracovat, růže přináší. "Poslední dva roky, kdy jsme Rosu vyvíjely, byly neuvěřitelně náročné. Ale když vidím, jakou lidem dělá radost, stálo to za to. Už se proto můžete těšit na další novinky, dáme jim všechnu naši lásku a odhodlání," říká Margita.

reklama

Komerční tip

reklama