reklama

Karta na týden od 6. července: Hledejte jistotu a nepochybujte

Stejně jako každý týden, i tentokrát vám představíme jednu z tarotových karet, která určuje charakter nadcházejících sedmi dnů. Pro co bude období vhodné, na co byste se měli soustředit a čemu je dobré se raději vyhnout?

Foto: Shutterstock

Věštění budoucnosti, respektive hledání správné cesty, nemusí být nutně záležitostí kartářek. Otázky, na něž hledáme odpovědi, jsou obvykle ukryty hluboko v našem nitru a pocit, který přijde jako první, bývá ten správný. Karty (nebo jiný způsob věštění) pak často jen potvrdí náš dojem z celé situace.

Týdnu od 6. července bude vládnout tarotová karta 4 poháry. Ta patří ke skupině karet tzv. malé arkány. Zjednodušeně lze říci, že karty z tohoto okruhu dokreslují základní dějovou linku, kterou ve výkladu určují karty arkány velké. Objasňují způsob a udávají směr, jakým tazatel ke svému cíli dojde. Dodávají výkladu hloubku a jasnost. Co však tato karta znamená jako samostatně vytažená?

Význam karty

Čtyřka pohárů je kartou smíšených pocitů, rozmrzelosti, pochybností, případně i trucu. Poukazuje na situaci, ve které chybí radost a naplnění, může předznamenávat i hlubší osobní krizi, jejímž důsledkem je uzavření se do sebe, uzamčení vlastním emocím, citové zaseknutí a pocit křivdy. Díky tomu ale často nevidíte (nebo nechcete vidět) šanci, která je na dosah. Zůstáváte neteční a chladní, zaslepení zjitřenými pocity a vnitřním nepokojem.

Co můžete udělat

Pokuste se o zdravý nadhled. Zamyslete se nad tím, zda váš truc a pocit ukřivdění mají vskutku reálné základy. Pátrejte po pomyslných pohárech, které zůstaly naplněné, a ty, co se vylily, neřešte. Hledejte jistotu sami v sobě a mějte mysl otevřenou pro nové šance.

Na co pozor

Nebuďte konfliktní a urážliví, nehleďte na ostatní jako na své nepřátele. Neberte vše jako útok na vaši osobu, nepochybujte o sobě a zbytečně si nevytvářejte domněnky.

Dámy si vyměňovaly prádlo. Výzvu si užila i Jennifer Lopezová | Video: Instagram, TikTok, Twitter, Facebook
reklama
reklama
reklama