reklama

Karta na týden od 24. ledna: Dojde ke změně, která raní, je čas začít znovu a jinak

Stejně jako každý týden i tentokrát vám představíme jednu z tarotových karet, která určuje charakter nadcházejících sedmi dnů. Pro co bude období vhodné, na co byste se měli soustředit a čemu je dobré se raději vyhnout?

Foto: Shutterstock

Ne vždycky je třeba, abychom se smáli. Někdy postačí jen úsměv anebo jeho náznak. Ale občas je i to těžké. Právě o takovém stavu hovoří karta pro nadcházející týden. 

Týden od 24. ledna bude svou energií ovlivňovat Věž. Jde o kartu tzv. velkých arkán, což je skupina 22 tarotových karet, které určují základní dějovou linku - hlavní téma. 

Význam karty

Věž je kartou, která už od pohledu nevěští nic dobrého. Obvykle nepatří k těm, které lidé ve výkladu rádi vidí, ačkoli na všem, tedy i na této destruktivní kartě, lze najít pozitiva. Základními tématy jsou zkáza, zlom, nečekaná událost a její "hlučné" důsledky. Odhalení, které raní, zhroucení starého a nefunkčního. V nějaké situaci dojde k dramatickému zlomu, ale tím i k jistému osvobození. Cesta k němu ovšem bývá bolavá a nepříjemná. Právě onen zlom, čerstvý vzduch po bouři a nová situace jsou tím, co karta Věž v pozitivním smyslu přináší. Taková změna bývá logicky provázena strachem a jinými silnými emocemi, zlost, vztek, nebo dokonce agrese nebývají výjimkou. Následně ale přijde klid a nové možnosti, nezatížené břemenem nefunkčnosti či nedostatečnosti.

Co můžete udělat

Otevřete se změně, přestože to bolí a máte strach. Přestaňte lpět na starém a nefunkčním a zamyslete se nad tím, jaké nové možnosti po "velkém třesku" máte. Přehodnoťte svá očekávání, podívejte se na situaci novýma očima. Začněte znovu a čistě. 

Na co pozor

Nechovejte se despoticky a zbavte se přesvědčení, že jen ta vaše pravda je jediná správná. Neponižujte druhé a neshazujte ani sami sebe. Nebuďte pyšní, zlí a nespravedliví.

"Jsem rád, že se toho Iveta nedožila." Seriál o Bartošové to od blízkých schytal | Video: Michaela Lišková
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama