reklama

Karta na týden od 22. května: Hezké dny pokračují, nezapomínejte ale na zadní vrátka

Stejně jako každý týden i tentokrát vám představíme jednu z tarotových karet, která určuje charakter nadcházejících sedmi dnů. Pro co bude období vhodné, na co byste se měli soustředit a čemu je dobré se raději vyhnout?

Foto: Shutterstock

Týdnu od 22. května bude vládnout tarotová karta Devítka pohárů. Ta patří ke skupině karet takzvaných malých arkán. Zjednodušeně lze říci, že karty z tohoto okruhu dokreslují základní dějovou linku, kterou ve výkladu určují karty arkán velkých. Objasňují způsob a udávají směr, jakým tazatel ke svému cíli dojde. Dodávají výkladu hloubku a jasnost. Co však tato karta znamená jako samostatně vytažená?

Význam karty

Devítka pohárů s sebou obvykle přináší radost a pocit uspokojení. Slibuje šťastné okamžiky, nádech mezi dvěma výdechy. Věci se zdají být v pořádku přesně tak, jak jsou, momentálně není potřeba hnát se kamkoli dál. Naopak. Energie nadcházejících dnů bude poklidně plynout a lákat k nejrůznějším požitkům. Nebraňte se jim. Jde o období vhodné pro rodinné oslavy a jiné společenské události, které vám dobijí baterky, a vy si znovu uvědomíte, jak je život - i přes všechna svá ale a kdyby - krásný. Máte důvod být spokojeni a v klidu si chvíli jen tak užívat. Čerpejte ze šťastných okamžiků, ale nezapomínejte, že nic netrvá věčně. 

Co můžete udělat

Využijte chvíle klidu, nepracujte a odpočívejte. Setkávejte se s přáteli, zajděte do kina nebo na masáž, relaxujte. Nebraňte se společenským událostem, můžete se seznámit se zajímavými lidmi. Inspirujte a nechte se inspirovat. 

Na co pozor

Nebuďte nenasytní, nehoňte se pouze za požitky. Pozor na lenost a nepokoru - i v období, kdy se daří, je nutné zůstat nohama na zemi. Nezapomínejte, že život je proměnlivý a šťastná období pravidelně střídají náročnější dny. Nedělejte si zbytečně nepřátele a nechovejte se sobecky.

"Jsem rád, že se toho Iveta nedožila." Seriál o Bartošové to od blízkých schytal | Video: Michaela Lišková
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama