reklama

Nový domov zpěvačky Adele je ohrožen zemětřesením a požáry

Teprve před dvěma měsíci koupila britská zpěvačka nové luxusní sídlo v Beverly Hills v Kalifornii. Teď se ukazuje, že rezidenci, za kterou Adele zaplatila 58 milionů dolarů, tedy v přepočtu přes miliardu korun, mohou v budoucnosti ohrožovat přírodní živly.

Adele na předávání cen Brit Awards.
Adele na předávání cen Brit Awards. | Foto: Reuters

Rezidenci nabízel Sylvester Stallone k prodeji už minulý rok v únoru. Tehdy za ni herec požadoval 110 milionů dolarů, v květnu loňského roku pak cenu snížil na 85 milionů. Adele nakonec sídlo získala za 58 milionů dolarů. Podle deníku Daily Mail je ale lokalita, v níž nemovitost pořídila, z několika důvodů problematická.

Hlavní dům, který stojí na pozemku o rozloze necelého jednoho a půl hektaru, má šest ložnic a devět koupelen. Součástí honosného apartmá s hlavní ložnicí je sauna, parní lázeň a pracovna s terasou. V hlavním domě je kromě jiného obývací pokoj s výhledem na světoznámou ulici Rodeo Drive v Beverly Hills, divadlo, knihovna, posilovna, bazén (tzv. infinity pool), doutníková místnost, bar nebo třeba umělecký ateliér. K dispozici je také dvoupodlažní dům pro hosty se dvěma ložnicemi s vlastním příslušenstvím a plně vybavenou kuchyní. 

Výsledky průzkumu losangeleských úřadů však údajně ukázaly, že nemovitost stojí v "aktivní zóně blízké zdroji poruch". Podle deníku The Sun dospěla Kalifornská geologická služba už v roce 2014 k závěru, že dům, který se nachází na svahu, je uvnitř zmíněného aktivního zlomu, který je schopen vyvolat zemětřesení o síle sedmi stupňů Richterovy škály. V části zprávy týkající se "seismického nebezpečí" bylo uvedeno, že v případě katastrofy by místo mohlo čelit sesuvu půdy, přičemž velké obavy vzbuzuje levá strana pozemku, z níž je malebný výhled na Los Angeles.

To však není jediná hrozba, které by mohl být nový zpěvaččin domov vystaven. Adele prý byla také upozorněna, že její pozemek se nachází v "zóně s velmi vysokým nebezpečím požáru".

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama