reklama

Budeme pít Nachmelené víno?

Jedno z nejznámějších moravských vinařství VINIUM pro své zákazníky připravilo zajímavou novinku. VINIUM sleduje dnešní trendy ve spotřebě vína a ostatních alkoholických nápojů a také se těmto trendům přizpůsobuje. Vedle dobrého moravského vína na dnešním trhu vzrostla poptávka po lehkých alkoholických osvěžujících nápojích.

Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Žena.cz neovlivňuje jeho obsah a není jeho autorem.
Foto: Komerční sdělení

Proto se VINIUM rozhodlo zúročit všechny své dlouholeté zkušenosti ve výrobě vína a skloubit je s novými moderními trendy a metodami. A výsledkem je vstup do segmentu ochucených alkoholických nápojů s novinkou Nachmelené. Jako nejvhodnější do receptury se ukázalo Chardonnay. 

Výrobek připravoval celý tým vinařských odborníků více než dva roky, než se našla ta správná receptura, která je mezi prvními zákazníky velmi pozitivně hodnocena. Nachmelené je osvěžující nápoj jen s cca 6% alkoholu. Nejde o žádný mix vína a piva, ale o nápoj ze skutečného vína doplněné jemnými tóny sladu ALe Pale a jemnou hořkostí přírodního českého chmele.  Výsledná chuť je podtržena naperlením nápoje. 

Nachmelené zajisté zaujme nejen milovníky lehce hořkých osvěžujících nápojů, ale i stávající zákazníky VINIUM.

Ve VINIUM věří, že dobré kvalitní víno, ale i dobrý vinný nápoj si najde své zákazníky. Vždyť kvalita je ve VINIUM na 1. místě. O tom svědčí i nejvyšší potravinářský certifikát IFS food certifikát 6.1, který VINIUM získalo již před několika lety a každým rokem tento certifikát obhajuje.  V České republice takový certifikát získali zatím jen 2 vinařské firmy.

A také vedle kvality je to spojení se zákazníkem, spojení s milovníky vína. Nasloucháním svým zákazníkům se VINIUM posouvá stále dál. Jen spokojený zákazník je ten, který se k vám vrátí…

"Ti lidé nechápou, o co jde." Filozof Kroupa varuje před ukrajinskou kapitulací | Video: Tým Spotlight
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama