reklama

BLOG Za RunCzech tým, Kristina: Kde vznikají závody RunCech

Chtělo by se říci, že v hospodě. Legendární historka o tom, jak první pražský maraton vnikl u piva, obletěla několik magazínů o běhání - zvláště letos, když máme 25. ročník, se k historii hodně vracíme a snažíme se zjistit, jak to všechno bylo. Nápad na RunCzech vznikl úplně stejně. My obecně chodíme hodně na pivo. A kdo jsme?

Foto: archiv PR

Organizační tým sídlící na Letné čítá asi 30 lidí. Pak jsou tu samozřejmě desítky externích lidí, kteří pomáhají externě a vídáme se s nimi jen o sezoně, a pak tisícovky skvělých dobrovolníků, bez kterých by závod nebyl.

Kdo tedy sedí za červenými okny s nápisem All runners are beautiful? Vždycky, když posílám e-mail na všechny, beru to podle kanceláří zleva:

Technika

Tři kluci, kteří rozumí logistice, dlouho dopředu plánují uzavírky a mají pod sebou sklad, kterému letos velí dvě holky - ty dřív do skladu přístup vůbec neměly a najednou mi jezdí krabice nadepsané "Kristinka" a pomalované srdíčky.

Účtárna. Dvě Kristýnky a paní Viera, hodně faktur

Race and registration. Moji nejlepší kamarádi. Ředitel závodů a jeho dvě nejšikovnější pravé ruce, které rozumí našemu registračnímu systému a organizují výdej čísel na Expu.

Grafika

Tři kluci, jejichž dveře se netrhnou. Do grafiky chodíme všichni pořád. Kluci jsou tak pořád zasekaní, ale když jim řeknu "tak já si to udělám sama v Malování", tak si čas najednou udělají. Jeden z nich je Ital a ve spolupráci s ním vznikla česká verze RunCzech magazínu, protože ostatní měli na práci jiné věci.

Regiony

Mimopražské závody mají své vlastní oddělení, kde se navíc připravuje Juniorský maraton a piluje projekt MattoniFreeRun. Jakmile se v marketingu řeší něco na pražské závody, nezapomenou se připomenout s těmi "svými".

Marketing

Sociální sítě, web, PR, mezinárodní vztahy. My, co máme radost, když se o nás napíše článek nebo když se díky příspěvku na Facebooku zaregistruje hodně lidí. O závodě klepeme to počítačů v tiskovém centru nebo si z nás naopak dělají srandu, že jenom děláme boomerangy na instastories.

Partneři

Naše závody jsou přenášené živě po celém světě, články se dostanou do všech důležitých médií… Je to tedy skvělý prostor pro propagaci velkých značek. Proto máme auta Volkswagen a pijeme Mattoni a Birell. Díky partnerskému oddělení najdete na Expu i na náměstí spoustu stánků, dáte si zdarma zmrzlinu od UniCredit a můžete mít slevu na hodinky od O2. Před závodem chodí rozdávat úsměvy na VIP večeře a my jim závidíme, že nemusí nic dělat, a oni závidí nám, že si dáme k banneringu pivo v plechovce a nejsme pod drobnohledem.

NapoliRunning

RunCzech závody v Itálii (tj. SorrentoPositano a Napoli City HalfMarathon) mají HQ u nás - Silvie a Luigi se od nás učí vše potřebné a na dálku rozdává úkoly místnímu týmu.

Máte to v práci podobně? Dnešní tip na výběh dostanete z oddělení marketingu - udělejte na své Instastories Boomerang a označte @runczech, ať vidíme, jak trénujete.

"Jsem rád, že se toho Iveta nedožila." Seriál o Bartošové to od blízkých schytal | Video: Michaela Lišková
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama